Stel hieronder je vraag!

Onze E-mail en Facebook berichten proberen wij altijd z.s.m. te beantwoorden. Wanneer je een ordernummer van ons hebt, vermeld dit dan s.v.p. in je bericht. Op die manier kunnen we je sneller helpen. Zaterdag en zondag worden E-mails en Facebook berichten niet bekeken/beantwoord.

Wanneer je telefonisch contact met ons opneemt, houdt dan svp je ordernummer gereed.

MEEST GESTELDE VRAGEN

Ik heb gister besteld en vandaag mijn bestelling nog niet ontvangen?

Helaas komt het een enkele keer voor dat de postbode niet netjes zijn/haar ronde loopt. Je pakketje moet dan een dag later in je brievenbus liggen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via:
E-mail info@hair-goals.nl
Tel: 010-2234792

Hoelang duurt de verzending?

We hebben de meeste extensions op voorraad. Als je deze voor 16:00 besteld heb je ze de volgende werkdag in huis. Echter kan het een keer voorkomen dat de extensions niet op voorraad zijn, het duurt dan 3 werkdagen voordat je deze in huis hebt. 
Wil je zeker weten of je extensions op voorraad zijn, neem dan contact met ons op. We kunnen je dan direct vertellen of je extensions op voorraad zijn.
Op de volgende link kan je meer informatie vinden: Levertijden

Ik heb een klacht

Het kan natuurlijk dat je niet tevreden bent over één van onze producten. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Stuur ons een mail info@hair-goals.nl of bel met onze klantenservice: 010-2234792 en leg ons jou klacht uit. Zie onze voorwaarden m.b.t. de verzorging van ons haar.

Ik woon in het buitenland, kan ik dan ook bij jullie bestellen?

Absoluut, wanneer je in het buitenland woont kun je gewoon bij ons bestellen. Het enige wat je extra dient te betalen zijn de verzendkosten. Deze zijn zichtbaar wanneer je het product in het winkelmandje hebt geplaatst.

Wil je de exacte levertijd weten? Neem dan contact met ons op: info@hair-goals.nl.

De draad van mijn Wire Hair is kapot…!?

Het kan natuurlijk gebeuren dat het draad van je Wire Hair knapt. Dat is balen, want dan kun je hem even niet dragen. Je kunt bij ons een nieuw draad bestellen. Wat je ook kunt doen is bij de viswinkel een stuk visdraad halen. Dit is een stuk goedkoper en werkt op dezelfde manier.

Kan ik mijn extensions verven?

Ja, je kan al ons haar gewoon verven.

Kan ik de extensions knippen?

Wij adviseren om ons haar te snijden in plaats van te knippen. Op deze manier valt het haar mooier en blend het beter met je eigen haren.

Hoe moet ik mijn draad op maat maken van mijn Wire Hair

Het is heel persoonlijk hoe strak het draad van je Wire Hair moet zitten. Als leidraad adviseren wij om de draad 3 cm vanaf je voorhoofd te plaatsen. Klik voor meer informatie op onderstaande link
Bevestigen van het Wire Hair

Kan ik langskomen om het haar te zien/voelen?

Helaas zijn wij en webshop en kun je niet langskomen.

Ik weet niet welke kleur ik moet hebben?

Je mag ons altijd een foto sturen van je huidige haarkleur. Het liefst een foto genomen in het buitenlicht. Wij proberen dan met je mee te kijken. Indien de kleur alsnog niet juist is, dan mag je het haar ongedragen en in de originele verpakking altijd retour sturen. Zie voor meer informatie onze retourvoorwaarden.

[/accordion-item]
Zijn jullie ook in het weekend open?

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag
van 10:00-17:00 In het weekend zijn wij gesloten.

CONTACT INFORMATIE

Bezoek/Postadres:
Industrieweg 114
2651 BD Berkel en Rodenrijs
Nederland

Email info@hair-goals.nl
Telefoon 010 223 4792
website www.hair-goals.nl
KvK-nummer: KVK 63542129
Btwnummer: NL180075998b01
Bank: ING
Iban: NL73INGB0006829252

Hier kan je ons vinden!


[/col]